Ważne informacje

 

Jak uczestniczyć w konferencji EKG I STYMULATOR?

Konferencja EKG I STYMULATOR dla uczestników ma formułę online. Transmisja wydarzenia odbędzie się w Internecie. Konieczna jest rejestracja. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i potwierdzeniu wpłaty na podany przez Państwa adres mailowy zostanie wysłany link aktywacyjny streamu na platformie meeting15. 

W przypadku braku maila zwrotnego z prosimy o sprawdzenie folderu spam lub kontakt z biurem: fundacjarytmserca@gmail.com


Czy wydarzenie jest płatne?

Obowiązują opłaty - szczegóły w zakładce rejestracja.

 

Jak się zarejestrować?

Prosimy o otwarcie zakładki „rejestracja” na niniejszej stronie, a następnie w umieszczony tam link, który przekieruje Państwa do formularza rejestracyjnego.

Dla kogo przeznaczona jest konferencja?

Zapraszamy lekarzy kardiologów, internistów, pielęgniarki, techników, farmaceutów – wszystkich zainteresowanych tematyką konferencji.
Uwaga: wykłady sponsorowane przez firmy farmaceutyczne są przeznaczone tylko dla lekarzy (osoby bez prawa do wypisywania recept będą miały w tym czasie wyłączony odbiór).

Czy za udział w konferencji przyznane są punkty edukacyjne?

Tak. W tegorocznej edycji to 11 punktów edukacyjnych PTK.

Czy uczestnicy otrzymają certyfikaty?

Tak, każda zarejestrowana osoba, która 28.11 i 29.11.24 będzie uczestniczyć w e-konferencji otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu (na podstawie historii logowania i czasu udziału)

Jakie parametry techniczne muszą być spełnione?

Do oglądania transmisji minimalne parametry to: pobieranie 6Mbit/s w jakości Full HD. Rekomendujemy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Chrome, Firefox, Safari oraz Microsoft Edge.

Czy po wydarzeniu będą dostępne nagrania wykładów dla uczestników?

Tak, po wydarzeniu uczestnik otrzyma bezpłatny dostęp do nagranych wykładów - warunkiem jest wyrażenie zgody przez prelegenta na udostępnienie materiału.

 

quanmedia