Ważne informacje
Jak uczestniczyć w konferencji EKG I STYMULATOR?
Konferencja EKG I STYMULATOR dla uczestników ma formułę online. Transmisja wydarzenia odbędzie się w Internecie. Konieczna jest rejestracja. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i potwierdzeniu wpłaty na podany przez Państwa adres mailowy zostanie wysłany link aktywacyjny streamu na platformie meeting15.
W przypadku braku maila zwrotnego z prosimy o sprawdzenie folderu spam lub kontakt z biurem: fundacjarytmserca@gmail.com
Czy wydarzenie jest płatne?
Obowiązują opłaty - szczegóły w zakładce rejestracja.
Jak się zarejestrować?
Prosimy o otwarcie zakładki „rejestracja” na niniejszej stronie, a następnie w umieszczony tam link, który przekieruje Państwa do formularza rejestracyjnego.
Dla kogo przeznaczona jest konferencja?
Zapraszamy lekarzy kardiologów, internistów, pielęgniarki, techników, farmaceutów – wszystkich zainteresowanych tematyką konferencji.
Uwaga: wykłady sponsorowane przez firmy farmaceutyczne są przeznaczone tylko dla lekarzy (osoby bez prawa do wypisywania recept będą miały w tym czasie wyłączony odbiór).
Czy za udział w konferencji przyznane są punkty edukacyjne?
Tak. W tegorocznej edycji to 11 punktów edukacyjnych PTK.
Czy uczestnicy otrzymają certyfikaty?
Tak, każda zarejestrowana osoba, która 28.11 i 29.11.24 będzie uczestniczyć w e-konferencji otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu (na podstawie historii logowania i czasu udziału)
Jakie parametry techniczne muszą być spełnione?
Do oglądania transmisji minimalne parametry to: pobieranie 6Mbit/s w jakości Full HD. Rekomendujemy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Chrome, Firefox, Safari oraz Microsoft Edge.
Czy po wydarzeniu będą dostępne nagrania wykładów dla uczestników?
Tak, po wydarzeniu uczestnik otrzyma bezpłatny dostęp do nagranych wykładów - warunkiem jest wyrażenie zgody przez prelegenta na udostępnienie materiału.